1 تير 1389برچسب:, :: 11 قبل از ظهر ::  نويسنده : ستاره

 تبریک می گم تو نظرسنجی سایت اول شدی .

- ممنون ، مردم خیلی لطف کردند ، در نظرسنجی شما دوستان دیگر لایق تر از من بودند . این چیزی جز لطف بازدیدکنند های شما نبود چون دوستان دیگر چیزی کم ندارند .

- یک مقدار در مورد آلبوم شانس توضیح بده و اینکه آلبوم خوب و موفق چه تاثیری می تواند در موفقیت کنسرت ها داشته باشد ؟

- تولید این آلبوم حدود ۹ ماه طول کشید و ۳ ماه بعدش هم پخش شد . ما برای تولید این آلبوم از قبل برنامه ریزی کرده بودیم و وقت زیادی هم بود (حدودا یکی دو سال) که آلبوم های مجاز نتوانسته بودند با استقبال خوب رو به رو بشوند و انتظارات مخاطبان و مردم عام را براورده کنند . این آلبوم تلفیقی از سبک اصلی من و موسیقی به روز بود که در نهایت توانستیم مجموعه ای خوب و ترانه های بیادماندی را تولید و تا حدی انتظارات مخاطبان و عموم را براورده کنیم .

در مورد کنسرت هم کاملا مشخصه ، خوب بودن آلبوم و مورد استقبال قرار گرفتن آن تاثیر مستقیم روی موفقیت کنسرت ها و کشاندن تماشگر در سالن کنسرت (چه در تهران ، چه در شهرستان ها و چه در خارج از کشور) دارد . شاید خیلی از دوستان با من هم عقیده باشند که علاوه بر فاکتور محبوبیت ، آلبوم موفق مهمترین عامل برای برگزاری کنسرت های موفق می باشد .

- یک مقدار در مورد فیلمی که در آن مشغول بازی هستی توضیح بده .

- این فیلم "کنسرت روی آب" نام دارد و ژانر آن طنز اجتماعی و در عین حال موزیکال می باشد . در مورد موضوع و محتوای آن زیاد نمی توانم توضیح بدهم ولی در همین حد بدانید که این فیلم در مورد تب خوانندگی و بازیگری می باشد که در جامعه ما تبدیل به یک هنجار شده است و گریزی نیز به مسائل ملی و اجتماعی دیگر دارد . کارگردان این فیلم جهانگیر جهانگیری می باشد و بازیگرانی همچون حمید لولایی ، رضا داوودنژاد ، احمد پورمخبر ، اکرم محمدی ، علی رضا اسیوند و... حضور دارند که طبیعتا اگر ببینید بهتر است !

- در مورد موزیک ویدیو جدیدت توضیح بده که از شبکه خانگی یا ویدیو رسانه پخش شد ، بازهم ویدیو تولید کردی یا قصد تولید داری ؟

- ویدیو رسانه در حال حاضر تنها رسانه ای هست که خواننده های مجاز می توانند موزیک ویدیو هایشان را در ان عرضه کننده . شاید اولین نفری بودم که این فکر به ذهنم رسید و این کار را انجام دادم ، البته با توجه به اینکه در حال حاضر این تنها راه برای عرضه آثار مجاز تصویری می باشد بلاخره باید این اتفاق می افتاد . این بستر به وجود آمده بهترین روش برای معرفی تولیدات مجاز می باشد که در حال جا افتادن می باشد . سایر دوستان نیز باید دست به دست هم بدهند تا موسیقی مجاز دوباره در سطح اول موسیقی ایران قرار بگیرد و دیگر اشتباهات گذشته که در مقطع زمانی یکی دو ساله اتفاق افتاد ، تکرار نشود . ما برای معرفی تولیدات مجاز نیاز به رسانه های شنیداری و تصویری مثل تلویزیون ، رادیو ، اینترنت و ... نیاز داریم و به جز این ها راهی برای جذب مخاطب عام وجود ندارد .

- آیا تولید آلبوم جدید را آغاز کردی ؟

- برای آلبوم جدید فعلا در مرحله پیش تولید هستیم . گروه کاری تقریبا گروه آلبوم شانس می باشد با چند تغییر جزئی که حتما در آینده اعلام می کنم . در حال حاضر دارم روی آلبوم جدید فکر می کنم و تفکراتم را با بچه های گروه در میان می گذارم . تمام تلاشم را انجام می دهم تا نسبت به آلبوم قبلی پیشرفت کنیم و خودمان را تکرار نکنیم . حساسیت من روی آلبوم جدید خیلی بیشتر از آلبوم شانس می باشد تا یک بار دیگر خودم را ثابت کنم که در مورد آلبوم شانس تا ۵۰٪ موفق بودم .

- در مورد واگذاری امتیاز آلبوم جدیدت پیشنهادی هم داشتی ؟

- طبیعتا وقتی یک آلبوم پر فروش می شود ، برای آلبوم بعدی پیشنهاد های زیادی به خواننده می شود . ما در حال حاضر قدم به قدم پیش می رویم و دوست خوبم علی چراغعلی در حال بررسی پیشنهادات هست .

- شایعه شده که تا دوبرابر دستمزد آلبوم شانس هم پیشنهاد داشتی ؟

- خوب اگر همچین چیزی نبود ، قطعا مطرح نمی شد ولی همه چیز دستمزد نیست ! فعلا چیزی که برای ما مهم است تولید آلبوم جدید می باشد . ما برنامه های زیادی برای این آلبوم داریم و شما اگر نگاهی به روند تولید آلبوم های من داشته باشید (شراره ، شوک ، شانس) می بینید که ما آلبوم به آلبوم پیشرفت داشتیم و قطعا دوست داریم این روند به صورت صعودی ادامه پیدا کند .

- یک مقدار در مورد برنامه های کنسرت هایی که قصد داری اجرا کنی توضیح بده .

- کنسرت هایم از گرگان و گنبد آغاز خواهد شد و بعد آن رودهن و یکی دو شهرستان دیگر و در نهایت تیر ماه هم در تهران که زمانی که مجوز نهایی را دریافت کردیم تاریخ دقیق آنرا اعلام می کنیم .

- حرف آخر

- من یک تشکر خیلی ویژه یه هواداران بدهکارم . این عزیزان در برهه ای که فشار زیادی روم بود و همه می گفتن که فرزاد پسرفت کرده که جنبه سوءنظر داشت ، پای من وایسادن و منطقی از من دفاع کردند . خیلی خوشحالم از اینکه طرفدارن منطقی و صبوری دارم که با این گونه مسائل احساسی برخورد نمی کنند . شعور و صبر بالای این عزیزان قابل تقدیر است . امیدوارم که تواسته باشم با آلبوم شانس گوشه ای از زحمات این عزیزان را جبران کرده باشم .                        



فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 46
بازدید هفته : 591
بازدید ماه : 5585
بازدید کل : 201320
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ