پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 2 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره



پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 1 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره

 فرزاد فرزین:

فرزاد این روزها درگیر مراحل تولید جدیدترین آلبوم خود می باشد که به گفته ی خود فرزاد ،  3 تیر ماه مصادف با سال روز تولدش ،  منتشر می شود. در این آلبوم  اکثر ملودی ها ساخته خود فرزاد می باشد و پیام شمس و مجید رسایی دیگر موزیسین های این آلبوم می باشند.کوشان حداد،نوید سپهر،پیام شمس،مهران خلیلی و خود فرزاد قطعات این آلبوم را تنظیم کرده اند وترانه های آن سروده روزبه بمانی،عرفان سلیمی،یاحا کاشانی،داریوش شهریاری و خود فرزاد می باشد. این آلبوم توسط شرکت " هنر اول " سوم تیرماه وارد بازار خواهد شد . ضمنا" آقای مجید محسنی به عنوان مدیر برنامه های فرزاد فرزین فعالیت خود را آغاز کردند . و بعد از انتشار آلبوم جدید ، تور کنسرت های فرزاد در سراسر ایران آغاز خواهد شد . و خبر بعدی اینکه در روز های 28 و 29 اردیبهشت ماه سال جاری فرزاد فرزین در سالن همایش های برج میلاد به روس استیج خواهد رفت و به اجرای کنسرتی متفاوت برای شما عزیزان خواهد پرداخت . جزئیات بیشتر در مورد آلبوم و کنسرت اردیبهشت ماه متعاقبا" اعلام خواهد شد



پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 1 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره
گفتگوی بابک صحرایی با خشایار اعتمادی ، رضا صادقی و فرزاد فرزین؛ (بخش اول) . " موسیقی ما "
مصاحبه خیلی طولانی بود . من فقط صحبتهای " فرزاد " رو میذارم  .


به نظر من خواننده باید یك ایدئولوژی مشخصی هم داشته باشد. یعنی جدا از صدای خوب و شرایطی كه برای خوانندگی لازم است باید بداند كه اصلاً هدفش از خوانندگی چیست. نكته دیگر اینكه چه می‌خواهد بخواند و چه چیزی را می‌خواهد به مردم ارائه كند و به عقاید آنها اضافه نماید. خیلی از خواننده‌ها هستند كه ممكن است بیایند و در برهه‌ای هم موفق بشوند اما اشعار و ترانه‌هایی را می‌خوانند كه نه تنها سطحی و ضعیفند بلكه یك سری اثرات منفی و نادرستی را هم در باورهای نوجوانان جامعه ایجاد می‌كنند. یك سری كلمه‌های غلط و عبارت‌های اشتباه كه امكان دارد در بدترین جاهای شهر هم استفاده نشود. به این خوانندگی نمی‌گویند.خواننده باید چیزی را بخواند كه مبتنی بر باور خودش است از طرف دیگر باید سطح فرهنگ جامعه را ارتقاء بدهد نه اینكه باری به هر جهت باشد و فقط فكر این باشد كه شنیده بشود. در كنارش مسائلی كه دوستان اشاره كردند هم بسیار حائز اهمیتند.


 ما در خیلی از مواقع از موسیقی فاخر صحبت می‌كنیم. از نگاه من موسیقی فاخر و غیر فاخر نداریم.این کلام یک موسیقی است که فاخر بودن یا نبودن آن را مشخص می کند.ریتم از اجزاء تشكیل‌دهنده تمام موسیقی‌هاست و این كلام است كه باعث تغییر افكار برخی از مخاطبان موسیقی می‌شود و نوع گویش آنها را تغییر می‌دهد. در مورد صحبت شما باید بگویم من در شرایطی قرار گرفتم كه همین شرایط باعث شد روند حركتی‌ام را تغییر بدهم. من و یك سری از بچه‌ها آن 6، 5 سال پیش وقتی آلبوم مجازمان آماده انتشار شد، به یك شبكه ماهواره‌ای كه آن زمان با مجوز كار می‌كرد كلیپ دادیم. حرف رضا دقیقاً اینجا سندیت پیدا می‌كند. آن زمان شرایط در یك مقطعی شرایط خوبی شد. حتی من با رضا هم كه از من قدیمی‌تر و موفق‌تر هم بود كار مشتركی را انجام دادیم كه كار موفقی شد و خیلی خوب دیده و شنیده شد. در تمام دنیا، موسیقی بدون تصویر تقریباً هیچ معنای خاصی ندارد و از ابتدای تهیه یك موسیقی به كلیپ آن فكر می‌كنند. در آن شرایط به خاطر نبود مدیریت و حمایت مناسب، كار به دست افرادی افتاد كه صلاحیت یا توانایی اداره آن را نداشتند. در صورتی كه چنین شبكه‌ای كه دارای مجوز هم بود باید توسط خود مسئولان مدیریتی موسیقی اداره می‌شد كه كار به جایی نرسد كه شبكه پول بگیرد و به عنوان مثال یك كلیپ نامناسبی را پخش كند. شرایط به گونه‌ای پیش رفت كه دیدیم این وضعیت به آینده كاری ما لطمه خواهد زد. كه این اتفاق هم افتاد. ما هر چه تلاش كردیم كه كلیپ‌های ما از این شبكه‌ها خارج شوند كسی گوشش بدهكار نبود. این مسأله هم بود كه در طی تقریباً 2 هفته، ناگهان تمام خواننده‌هایی كه مجاز بودند زنگ زدند و خواستند كه دیگر كلیپشان پخش نشود. طبیعتاً آن شبكه نابود می‌شد و به همین خاطر قبول نكردند. در نتیجه دودش به چشم امثال من رفت و من و رضا و یك سری دیگر از دوستان یك زمان زیادی نتوانستیم كار كنیم. البته خروج از این شبكه‌ها به نفع ما شد اما سوءمدیریت صورت گرفته در آن زمان باعث شد شبكه‌هایی كه می‌توانستند به موسیقی داخل كشور كمك كنند، به دشمن این موسیقی تبدیل شدند. مسأله دیگر اینكه آن موسیقی‌ای كه در طی 6، 5 سال گذشته توسط مردم، چه داخل و چه خارج از كشور، دیده و شنیده شده موسیقی‌ای بوده كه از شبكه‌های ماهواره‌ای پخش شده و چون مدیریتی هم روی آن صورت نگرفته، سطحی‌ترین و ضعیف‌ترین كارهای تولید شده در داخل از طریق این شبكه‌ها پخش شده‌اند و نتیجه‌اش این شده كه در تمام دنیا گفته می‌شود كه ایران دارای بدترین خواننده‌هاست.


رفتن به سمت موسیقی غیراخلاقی. غیر از اینكه موسیقی‌اش موسیقی ضعیفی است و كلام زشتی به روی آن است و اثر منفی روی جامعه می‌گذارد، كلیپی هم كه برای آن می‌سازد نامناسب و مغایر با عرف جامعه است. كاری ندارم كه چه چیزهایی الان چارچوب است.یك آدم ایرانی، یك آدمی كه غیرتی است و روی مسائل فرهنگی كه از قدیم در ایران وجود داشته حساسیت دارد، نمی‌تواند خیلی از این شكسته شدن عرف‌های فرهنگی را بپذیرد. اینكه مثلاً یك خانمی در كلیپ كسی كه در ایران زندگی می‌كند بدون حجاب ظاهر می‌شود. چیزی كه در خون ما نیست و یك چنین پوششی و این نوع كلیپ با آن كلام مبتذلی كه اشاره كردم، باعث می‌شود هیچ پدر و مادری دوست نداشته باشد كه بچه‌اش به آن نگاه كند. ما اینجا برخورد نمی‌كنیم، محدود نمی‌كنیم و در نتیجه روز به ‌روز تعداد این كارها بیشتر می‌شوند.بدتر می‌شوند. از آن طرف هم در رسانه ملی می‌آییم جلوی خواننده‌هایی كه به صورت مجاز فعالیت می‌كنند را می‌گیریم و محدودشان می‌كنیم. نتیجتاً آنهایی كه از طریق همان تب خوانندگی وارد موسیقی می‌شوند و بدون آنكه اصول هنری موسیقی برایشان ارزشی داشته باشد كارشنان را ارائه می‌كنند، مطرح هم می‌شوند و مثل یك ستاره پوشالیِ در جامعه هم به زندگی‌شان ادامه می‌دهند و فكر هم می‌كنند كه موفقند. از آن طرف كسانی كه برای كارشان زحمت می‌كشند و یك سری ایدئولوژی و عقیده خاصی در خوانندگی دارند و مجاز هم هستند آنجا كه باید تحت حمایت قرار بگیرند، تنها می‌مانند و تبلیغی برایشان انجام نمی‌شود. منظورم از تبلیغ بیلبورد زدن نیست. مردم چهره من نوعی را كه می‌شناسند. مهم شنیده شدن كارهای ما است. موسیقی باید شنیده بشود تا شنونده را جذب كند. مثلاً اگر رضا صادقی یك كلیپ داشته باشد و این كلیپ روزی حتی یك بار از رسانه‌ها پخش شود فكر كنید كه چقدر می‌تواند به ماندگاری و شنیده شدن آن كار كمك كند و نتیجتاً به خواننده‌ای كه این كار را تهیه كرده كمك می‌شود. ما می‌آییم این بخش را محدود می‌كنیم و سلیقه‌ای برخورد می‌كنیم حتی نمی‌توانم بگویم سلیقه‌ای چون فكر نمی‌كنم كلاً بیشتر از 5، 4 خواننده پاپ در رسانه ملی فعالیت داشته باشند. اتفاق كلی‌ای كه می افتد همین وضعیت حال حاضر موسیقی است.



پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 1 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره

سلام به همه دوستای گلم .

یه خبر توپ : 

طبق آخرین اخبار آواخر اردیبهشت ماه آلبومی منتشر میشه كه توی اون " بابك " و " فرزاد " هركدوم یه ترك خوندن .

به گفته ی دوستان این آلبوم مشابه آلبوم " هشت " هستش با این تفاوت كه مناسبتی نداره .

تو ای آلبوم هنرمندان دیگه ای چون " محسن یگانه . محسن چاووشی . رضا صادقی " و چند خواننده ی دیگه حضور دارند


فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 46
بازدید هفته : 597
بازدید ماه : 5591
بازدید کل : 201326
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ