فرزاد فرزین: هیچ وقت برای مخاطب کم نمی‌گذارم
 
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 1 قبل از ظهر ::  نويسنده : ستاره

سرویس موسیقی خبرآنلاین:
فرزاد فرزین شامگاه جمعه در سومین شب جشنواره موسیقی فجر، در دو نوبت روی صحنه سالن همایش‌های برج میلاد می‌رود.
به گزارش خبرآنلاین، این خواننده پاپ در کنسرت خود قطعاتی از چهار آلبوم موسیقی «شراره»، «شوک»، «شانس» و «شلیک» را با همراهی ارکستری 11 نفره با سرپرستی زایا سلیمان اجرا می‌کند.
«تو مال منی»، «هموطن»، «صلح»، «می‌دونم»، «با تو»، «دوریت»، «شانس شورشی»، «عذاب»، «بچه»، «به تو مدیونم»، «ماه من»، «یک زن»، «دونه دونه»، «پشت صحنه»، «بیا بیا»، «حس خوب»، «کی‌می‌تونه» و «سوپراستار» از جمله قطعاتی هستند که جمعه شب فرزاد فرزین خواهد خواند.
آهنگ و ترانه تمام این قطعات از ساخته‌های خود فرزاد فرزین است که در اجرایش نوازنده‌هایی چون احمد امین‌پور (پرکاشن)، مهرداد معافی (گیتار)، آیین کشیشی (گیتارباس)، آرمن کشیشی (گیتار اسپانیش)، کسری خدیور (ویلن)، محمدعلی شاکردوشان‌لو (کیبورد)، ایمان جعفری‌پویان (ساکسیفون) و... او را همراهی می‌کنند.
فرزاد فرزین در گفتگو با خبرآنلاین در تشریح اجرای جشنواره‌ای خود گفت: «ما اینجا هم کار خودمان را می‌کنیم و برای مخاطب کم نمی‌گذاریم. برای من اجرای جشنواره و کنسرت عمومی فرقی ندارد.»


او ادامه داد: «در برنامه‌های جشنواره فجر، بیشتر با مخاطبانی روبرو هستیم که در طول سال کمتر پای اجرای گروه‌های پاپ می‌نشینند و این فرصتی است تا با طیف‌های گسترده تری از جامعه روبرو شویم. برای همین بین مخاطب جشنواره و کنسرت عمومی فرقی نمی‌گذارم.»
این آهنگساز با اشاره به اینکه برنامه‌های نمایشی و جلوه‌های دیداری همیشه بخش جدایی ناپذیر کنسرت‌های اوست، افزود: «در کنسرت جمعه شب نیز چند قطعه نمایشی را در دل کنسرتمان گنجانده‌ایم که کیوان ملک مطیعی آن‌ها را کارگردانی کرده و با تلاش گروهی و هنرنمایی جمعی 40 نفره به نتیجه رسیده است.»
فرزین در واکنش به این پرسش که آیا برگزار کنندگان جشنواره محدودیتی برای این اجرا به نسبت کنسرت‌های عمومی او ایجاد نکرده‌اند، پاسخ داد: «ما کاری بیرون از چارچوب‌های رایج و مورد قبول وزارت ارشاد انجام نمی‌دهیم تا با مشکل روبرو شویم. اندک کسانی هم که به این شیوه برپایی کنسرت‌های پاپ اعتراض می‌کنند، در واقع اصلاً این نوع موسیقی را نمی‌شناسند.»
این خواننده پاپ با اشاره به اینکه برگزاری کنسرت‌های پاپ بدون جلوه‌های نوری، تصویری و نمایشی بی‌معنی است، گفت: «برنامه‌های ما تفریحی و فرهنگی هستند و غیر از این باشد، راه را اشتباه رفته‌ایم. مردم به شادی نیاز دارند و البته باید آهنگ‌ها و ترانه‌ها بر جانشان تاثیر مثبت نیز بگذارد. در یک کلام مخاطب ما وقتی از سالن بیرون می‌رود، حال بهتری پیدا کرده باشد.»
او درباره هزینه‌ها و درآمدهای این کنسرت توضیح داد: «تا حالا فقط از پول خودمان خرج کرده‌ایم و کیسه‌ای هم برای کسب درآمد از این اجرا ندوخته‌ایم. بدون فکر کردن به مسائل مالی روی صحنه می‌رویم و خیلی در بند اینکه مسوولان جشنواره چه مقدار از درآمد بلیت فروشی را به ما می‌دهند، نیستیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 453
بازدید ماه : 11576
بازدید کل : 213129
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ