شلیکی دیگر از فرزاد فرزین
 
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 1 قبل از ظهر ::  نويسنده : ستاره

شلیکی دیگر از فرزاد فرزین


گفتگو اختصاصی موسیقی ایرانی با شهاب شهبازی

این آلبومی از فرزاد فرزین با صدای شهاب شهبازی است. خیلی از عزیزان به من کمک کردند، خیلی ها هم مانع می شوند. من بی صبرانه منتظر بازتاب آلبوم هستم.


شهاب شهبازی یکی از خوانندگان موسیقی پاپ ایران ۷ سال است که موسیقی را به طور جدی دنبال می کند و با همکاری فرزاد فرزین تا آخر امسال آلبومی را روانه بازار می کند.
به بهانه آلبوم من و یادت نمیاد با او گفتگو کردیم.
-چگونه وارد دنیای موسیقی شدید ؟
من دانشجوی رشته موسیقی هستم، رشته من آواز جهانی (کلاسیک) است و از طریق گروه کر که سولیست آن بودم با موسیقی آشنا شدم. من تا سی بمل را می خوانم.
از آغاز با ساختن یک تک آهنگ آغاز کردم و بعد شروع به ساخت آلبوم کردم.
-از آلبوم جدیدتان کمی برایمان توضیح دهید.
این آلبوم شامل ۱۰ قطعه است. روی تک تک این آهنگ ها زمان گذاشتم تا بهترین کار را ارائه دهم. نظر مردم برای من خیلی مهم است. آهنگسازی آلبوم به عهده فرزاد فرزین بوده و کوشان حداد، فرزاد فتاحی، میلاد نایبی، دانیال شهرتی، به عنوان تنظیم کننده و فرشید وحدت به عنوان ترانه سرا در این آلبوم با من همکاری کردند.
-از برنامه های آینده برایمان بگویید.
من معتقدم هر کسی وارد بازار موسیقی می شود باید درست وارد شود و این آلبوم نسبت به آلبوم اول یک خواننده بسیار سنگین است .خواننده قطعا باید بتواند زنده بخواند و کنسرت بدهد و بعد از آلبوم برنامه من برگزاری کنسرتی خوب است و من تجربه ی برگزاری کنسرت را به صورت گروهی داشته ام باید درست خواندن را یاد گرفت، باید زیر ساخت داشت. کسی که می خواند باید دانش موسیقی داشته باشد، منظور من تحصیلات نیست دانش کلی موسیقی .
-از فرزاد فرزین گفتید، نحوه ی آشنایی شما با فرزاد فرزین؟
من زمانی که تصمیم به کار گرفتم به کیوان ملک مطیعی(کارگردان) گفتم که تمایل کار با فرزاد را دارم. در سال ۷۸ ملاقاتی داشتیم و قرارداد بستیم که تا الان هم باهم کار میکنیم. فرزاد کسی است که در موسیقی، حرفی برای گفتن دارد. به نظر من جزو سه خواننده ی برتر کشور است و وقتی می خواند ایرادی نمی شود از او گرفت.
-مهم ترین فاکتور برای خواننده ای موفق چیست ؟
داشتن هنر و صدا که ارثی است ولی بایدآ را پرورش داد. داشتن علاقه به اضافه ی آموختن تکنیک .
-آینده ی شهاب شهبازی؟
من اینده ی خوبی را میبینم زیرا سال ها برای موسیقی و این آلبوم زحمت کشیدم. این آلبومی از فرزاد فرزین با صدای شهاب شهبازی است. خیلی از عزیزان به من کمک کردند، خیلی ها هم مانع می شوند. من بی صبرانه منتظر بازتاب آلبوم هستم.
-خوانندگان و نوع موسیقی مورد علاقه ی شما ؟
محسن یگانه، احسان خواجه امیری، شهرام شکوهی، سیروان خسروی و مهدی یراحی
من بیشتر موسیقی کلاسیک گوش میدهم در کنار آن پاپ و راک .
-دلیل این که همه انسان ها به موسیقی علاقه دارند چیست ؟
به نظر من یکی از فواید موسیقی ساختن خاطره هاست که می تواند هر انسانی را به عقب برگرداند. موسیقی یاد آور خاطرات تلخ و شیرین است .
-نظرتان راجب خوانندگان و نوازندگان خیابانی چیست ؟
این یک فریاد است که این هنرمند می خواهد حداقل خود را به مردم معرفی کند. خیلی خوب است برایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با حمایت تهیه کنندگان وارد دنیای موسیقی شوند.



 

منبع : www.musiciran.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 415
بازدید ماه : 11538
بازدید کل : 213091
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ