زایا سلیمان رهبر ارکستر «فرزاد فرزین» شد
 
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 1 قبل از ظهر ::  نويسنده : ستاره

زایا سلیمان رهبر ارکستر «فرزاد فرزین» شد


موسیقی ما – بهمن بابازاده ‌: حدود یک ماه پیش احسان خواجه امیری روی صفحه شخصی‌اش تلویحا خبر جدایی «زایا سلیمان» رهبر ارکستر‌اش را منتشر کرد و اعلام کرد این نوازنده خوش نام و قدیمی عرصه موسیقی، دیگر در قالب این گروه به اجرای برنامه نخواهد پرداخت. از گوشه کنار هم خبر اضافه شدن وی به عنوان رهبر ارکس‌تر به گروه فرزاد فرزین می‌رسید.

پیگیری‌های خبرنگار ما جهت پی بردن به صحت و سقم این خبر به خود فرزاد فرزین ختم شد و این خواننده ضمن تائید این خبر گفت: ‌ «بله این خبر را تائید می‌کنم و امیدوارم این همکاری به اتفاقات خوبی منجر شود.»

وی همچنین از انتشار مجموعه تصویری‌اش در آینده‌ای نه چندان دور خبر داد و در این زمینه به «موسیقی ما» گفت: ‌ «مجموعه‌ای تصویری شامل برخی از اتفاقات پر هیجان کنسرت‌های من و همه پشت صحنه‌های برنامه‌هایم تولید کرده‌ایم که قطعا مورد توجه خیلی‌ها قرار خواهد گرفت. این مجموعه که در قالب یک دی وی دی تصویری منتشر خواهد شد در آخرین مراحل اخذ مجوز‌اش قرار دارد و به محض قطعیت آنرا در بازار منتشر خواهیم کرد.»

فرزاد فرزین همچنین در پایان صحبت‌هایش درباره جدید‌ترین فعالیت‌هایش نیز گفت: ‌ «در حال کارکردن روی آلبوم جدیدم هستیم و تا حدی هم پیش رفته‌ایم. ولی در حال حاضر صلاح نمی‌دانم که در مورد کلیت این اثر و غافلگیری‌هایش صحبت کنم. بهتر است در این مورد وقتی همه چیز قطعی شد خبرش در رسانه‌ها منتشر شود.»

گفتنی ست این خواننده تا به حال آلبوم‌های شراره، شوک، شانس و شلیک را در بازار موسیقی کشور منتشر نموده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 149
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 500
بازدید ماه : 11623
بازدید کل : 213176
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ