گزارشی از شب به یاد ماندنی سالن میلاد با کنسرت فرزاد فرزین
 
دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, :: 11 قبل از ظهر ::  نويسنده : ستاره

فرزاد فرزین در این کنسرت شانزده قطعه انتخابی «دوریت»، «دونه دونه»، «اون تو نیستی»، «می‌دونم»، «شانس»، «شورشی»، «کی می‌تونه»، «ماه منی»، «تیکه تیکه»، «حس خوب»، «خیانت»، «عذاب»، «احساس من»، «با تو» و «بچه» را اجرا کرد. رهبری ارکس‌تر فرزاد فرزین هم در این کنسرت بر عهده امیر میلاد نیکزاد بود. اما در این میان سورپرایزهای همیشگی فرزاد فرزین برای هوادرانش باز هم سالن کنسرت را به مرز انفجار رساند.

  • هیجان و دلهره در opening
سورپرایزهای عجیب و غریب فرزاد فرزین در شروع کنسرت‌هایش این بار هم باعث شد تا حاضران در سالن با هیجان منتظر شروع کنسرت باشند. جالب اینکه خیلی از مردم روی صندلی‌هایشان آرام و قرار نداشتند و برای از دست ندادن opening دلهره داشتند. گروهی از آن‌ها علی رغم سختگیری ماموران سالن نیمه ایستاده بودند و گروهی دیگر مدام سرشان را برای پیدا کردن فرزین در گوشه‌ای از سالن می‌گرداندند. در همین لحظات کلیپی از سورپرایزهای گذشته فرزاد در کنسرت‌های قبلی‌اش به ترتیب پخش شد که با پخش آخرین بخش از این کلیپ که تاریخ جمعه شب را نشان می‌داد، نور‌پردازی استیج روشن شد و نوازندگان ویولن شروع به نواختن یکی از قطعات معروف «یانی» کردند.  opening قرار است تا برنامه هفته آینده فرزاد فرزین در برج میلاد همچنان لو نرود. این قولی است که ما به خود این خواننده داده‌ایم تا دوستداران او در کنسرت بعدی هم لذت تجربه این حرکت غافلگیر کننده را از دست ندهند.

  • سربازهای رومی، شیپورزن‌های کنسرت
قطعه «بیا بیا» دومین آهنگ انتخابی فرزاد فرزین برای کنسرت ۵ آبان بود. اما آقای شومن، باز هم حاضران در سالن را سورپرایز کرد. دو نوازنده شیپور با لباس و شنل رومی در دو ایوان کناری بالای استیج بودند و به صورت نمادین قسمت‌هایی از آهنگ را که توسط ساکسیفن و شیپور نواخته می‌شد را اجرا می‌کردند. این اقدام جالب فرزاد فرزین هم با استقبال شدید هوادارانش در سالن میلاد همراه شد.

  • فرزاد پرسپولیسی!
در زمان معرفی مهمان‌های ویژه کنسرت، فرزاد فرزین از بهشاد یاورزاده بازیکن تیم فوتبال راه آهن نام برد. فرزین در زمان معرفی یاورزاده او را با دست نشان داد و گفت بهشاد لطف کرده و به کنسرت من آمده اما خوشبختانه تیم این بنده خدا‌ها هفته پیش از پرسپولیس باخت! همین جمله کافی بود که صدای جیغ و فریاد فوتبالی‌های سالن به خصوص پرسپولیسی‌ها هم بلند شود. بعد از این جمله حدود یک سوم از جمعیت سالن، با شعار «فرزاد پرسپولیسی» او را تشویق کردند. به جز بهشاد یاورزاده، شاهد صادق‌پور و کوشان حداد؛ خواننده جوان و تنظیم کننده بنام از میهمانان ویژه این کنسرت بودند.

  • نواب صفوی، فرزین شد
در حالی که فرزاد فرزین با کت بلند، شلوار و پیراهن مشکی کنسرت را شروع کرده بود، بعد از آنتراک برنامه با کت و شلوار و پیراهن یک دست سفید کنسرت را از سر گرفت. بعد از اجرای چند قطعه، استیج تاریک شد و با شروع نور‌پردازی بینندگان آقای خواننده با لباس یک دست سفید را نشسته روی صندلی و پشت به تماشاچیان دیدند. با شروع آهنگ او به‌‌ همان شکل نشسته کارت‌هایی را یکی یکی به هوا پرت می‌کرد اما ناگهان او برگشت و همه کارت‌ها را به سمت تماشاچیان پرتاب کرد. با افتادن نور روی صورت او ناگهان حسام نواب صفوی شناسایی شد و بعد از پاسخ دادن به ابراز احساسات تماشاچیان، پشت پیانو نشست و در نواختن قطعه «بچه» به سایر اعضای گروه ارکس‌تر کمک کرد. شب به یاد ماندنی سالن میلاد با فرزاد فرزین، با همین آهنگ و حضور حسام نواب صفوی برای هواداران چند آتیشه شومن موزیک ایران به پایان رسید. 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 258
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 609
بازدید ماه : 11732
بازدید کل : 213285
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ