شلیک و آن «شیش و هشت» پر هیجان!
 
یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, :: 5 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره

فرزاد فرزین این روز‌ها به انتخاب اول بسیاری از کنسرت گذاران تبدیل شده و با توجه به شوهای معرکه‌ای که در کنسرت‌هایش راه می‌اندازد، برنامه‌هایش طرفداران فراوانی دارد.

او اخیرا برنامه‌ای را با حضور چند هزار نفر در کرمان بروی صحنه برد که به دلیل درگیری بیش از حد رسانه‌ها به جشنواره موسیقی، اخبار مربوط به آن اجرا چندان در رسانه‌ها منتشر نشد و به آن پرداختی صورت نگرفت.

آلبوم جدید این خواننده «شلیک» نام دارد که قطعا دانستن جزئیاتی از این آلبوم خالی از لطف نیست. آلبوم جدید این خواننده مولفه‌هایی دارد که قطعا آخر سال ۹۰ را در بازار موسیقی می‌تواند به نام خود کند و رکورد‌ها را جا به جا کند. قطعاتی چون «بیا بیا»، «دوریت»، «می‌دونم» و یک قطعه شیش و هشت نقاط اوج این آلبوم‌اند که شنیده‌ها حاکی از آن است که این قطعه به شدت مورد توجه موزیسین‌هایی که این آلبوم را شنیده‌اند قرار گرفته و گروه سازنده امید فراوانی به موفقیت آن دارند. حضور بزرگانی چون کوشان حداد، انوش تقوی، یاحا کاشانی و مهران خالصی تیم سازنده این آلبوم را نیز به تیمی قوی و نام آشنا تبدیل کرده است و غافلگیری بزرگ این آلبوم هم سورپرایز بزرگ فرزاد فرزین برای محسن یگانه و طرفدارانش است که قطعا جنجالی بزرگ را در بازار موسیقی کشور به راه خواهد انداخت. حیف که بیشتر نمی‌شود در مورد این غافلگیری توضیح داد و برای دیدن و شنیدن آن اتفاق تا ۱۰ اسفند صبر کنید. شرکت صاحب امتیاز اثر قول این تایخ را داده که آلبوم را در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد کرد. حالا یکی دو روز هم با تاخیر اگر این اتفاق افتاد، بگذارید به حساب مشکلات ناخواسته و فنی!

استاد ایرج، این همه سال بعد
خبر دو ماهی هست که منتشر شده: «ایرج پس از سال‌ها با آلبومی پاپ به بازار موسیقی کشور باز می‌گردد».

شوک خبر آنجایی ست که در جزئیات خبر امده بود: «اکثر قطعات این آلبوم در فضایی امروزی و ریتمیک ساخته و تولید شده و دو قطعه کوچه بازاری هم در انتهای آن گنجانده شده است.». ایرج برای انتخاب نام آلبومش یک فراخوان بزرگ را نیز منتشر کرد که در این بین نام «قصه زندگی» با به دست آوردن بیشترین رای به عنوان نام این‌آلبوم انتخاب شد تا واکنش‌ها به این خبر بیشتر و بیشتر شود و اساتیدی چون همایون خرم و ناصر چشم آذر از انتشار این آلبوم ابراز خوشحالی کنند.

این آلبوم هم طبق گفته تهیه کننده‌اش هفته دوم اسفند در بازار موسیقی منتشر خواهد شد.

سکوت مرموز محسن چاوشی
آقای خاص باز هم در سکوتی مرموز فرو رفته است. او حتی از آثار جدیدش هم دیگر خبری را به رسانه‌ها نمی‌دهد تا علامت سوال‌ها نسبت به او این روز‌ها بیشتر و بیشتر شود. چاوشی دو هفته قبل در صفحات شخصی‌اش به یک باره از انتشار آلبوم «پرچم سفید» به زودی خبر داد و دیگر هیچ مطلبی در مورد او و آلبومش به بیرون درز نکرده است.

سکوت این روزهای چاوشی نوید اتفاقی بزرگ را می‌دهد و با توجه به سابقه این خواننده در غافلگیر کردن همه، پیشبینی می‌شود آلبوم جدیدی وی بدون هیچ سر و صدایی و به یک باره در بازار موسیقی کشور منتشر شود. آلبومی که این روز‌ها همه وقت و انرژی چاوشی را در «هوم استودیوی» شخصی‌اش گرفته و می‌شود از آن به عنوان متفاوت‌ترین آلبوم این خواننده نام برد.

مهدی یغمایی «یه دنیا حرف...» دارد!
اولین ‌البوم مهدی یغمایی به نام «یه دنیا حرف...» اواخر هفته دوم اسفند در سراسر کشور منتشر می‌شود. برای ساخت و تولید این آلبوم دقیقا دو سال و پنج ماه وقت صرف شده و از بین ۴۰ قطعه تولیدی برای آن، نهایتا ۱۰ قطعه انتخاب شده است. خود یغمایی درباره این‌ آلبوم اعتقاد دارد: «خیلی برای این آلبوم زحمت کشیده‌ام. فقط امیدوارم وسواس‌های من به کلیت آلبوم ضربه نزند و نتیجه مثبت داشته باشد. از تهیه کننده آلبوم بسیار ممنونم که در تمام مراحل از من پشتیبانی و حمایت کردند. در این آلبوم سعی کرده‌ام که یک مهدی یغمایی جدید باشم. با توجه به اینکه من در گذشته بیشتر موسیقی غربی و راک کار می‌کردم، همه سعی‌ام این بوده که در این آلبوم بیشتر به مولفه‌های موسیقی ایرانی نزدیک شوم و از آن بهره‌مند شوم. در عین حال برای همه سلیقه‌ها هم کار در البوم وجود دارد و به نظرم هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. به آینده آلبوم بسیار امیدوارم و دوست دارم آن موفقیتی که در ذهن‌ام هست در انتظار این آلبوم باشد.» مهدی یغمایی برای اولین بار با آلبوم «سلام آقا» رسما وارد بازار موسیقی کشور شد و استقبال اهالی موسیقی از او باعث شد یغمایی خواننده تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» امسال هم بشود. او پس از خواندن این تیتراژ موقعیت ویژه‌ای را در بین اهالی موسیقی به دست آورده و سرانجام قرار است نخستین البوم رسمی و شخصی‌اش به نام «یه دنیا حرف...» در بازار موسیقی کشور منتشر شود.

فرهاد جواهر کلام با «احساسی که دارم» بازگشت
آخرین آلبومی که تا این لحظه در بازار موسیقی کشور منتشر شده آلبوم جدید فرهاد جواهر کلام با نام «احساسی که دارم» است..

این خواننده در این باره و پس از انتشار آلبوم جدیدش گفت: «اعتقاد دارم که این آلبوم یکی از متفاوت‌ترین کارهای چند ساله اخیرم است. در این آلبوم اغلب آهنگسازی‌ها بر عهده خودم بوده است و تنظیم‌ها را فرشاد فارسی انجام داده ‌اند. همچنین از ترانه سراهای قطعات این آلبوم غیر از خودم، می‌توانم از مهشید کلاهدوز، علی صالحی و امیر ابراهیم جلالیان نام ببرم.

امیدوارم به واسطه تغییراتی که انجام داده‌ام، به جذب مخاطبان بیشتری منجر شده باشم. به همین دلیل سعی کرده‌ام با افراد خوشنام تری به لحاظ حرفه‌ای ادامه بدهم. این افراد حرفه‌ای‌تر از افرادی هستند که در آلبوم قبلی از آن‌ها کمک گرفته‌ام.» «تو مال من من مال تو»، «منو به کی فروختی»، «راه ما از هم جدا شد»، «هنوز تو دنیای منی» عنوان برخی از قطعات این آلبوم هستند.

آخرین آلبوم سال
«دلصدا» با حضور بزرگان پاپ آخرین آلبومی ست که در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد. این آلبوم که ظاهرا مراسم بزرگی برای رونمایی آن هم در نظر گرفته شده، تا ۲۰ اسفند در بازار موسیقی خواهد بود و طراحی و بسته بندی منحصر به فرد آن هم مزید بر علت شده که روزشماری برای انتشار آن بیشتر و بیشتر شود.

این آلبوم از حضور بزرگانی چون فریدون آسرایی، چاوشی، فرزین، شهاب رمضان، بهنام صفوی، مهدی یغمایی و شاهد صادقپور برخوردار است و پیش بینی می‌شود با استقبال خوبی رو به رو شود.

آن ور سالی‌ها....
بزرگان زیادی در صف انتشار آلبوم‌هایشان در سال جدید هستند. اخبار ضد و نقیض فراوانی درباره آن‌ها هم نقل محافل شده ولی با این وجود باز هم با قاطعیت نمی‌شود آن آلبوم‌ها اظهار نظر کرد. آلبوم‌های بنیامین، آریان، بابک جهانبخش، گروه سون، سیروان و ایمان قیاسی از این جمله آلبوم‌ها هستند که نمی‌شود تاریخ درستی برای انتشار آن‌ها ذکر کرد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 428
بازدید ماه : 11551
بازدید کل : 213104
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ