گزارش متنی و تصویری از اجرای فرزاد فرزین در گرگان
 
دو شنبه 28 آذر 1390برچسب:, :: 9 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره

موسیقی ما - گروه شوک به سرپرستی و خوانندگی فرزاد فرزین شامگاه۱۶و۱۷ آبان ماه به مناسبت عید سعید قربان در سالن مملو ازجمعیت کارگران گرگان بروی صحنه رفتند. به گفته احسان رحیمی مدیر اجرائی کنسرت فرزاد فرزین این کنسرت در حالی برگزار می‌شد که با استقبال بی‌نظیری از سوی هواداران فرزاد روبرو شد طوری که هیچ جای خالی در سالن به چشم نمی‌خورد و حضار در سالن آمادگی خود را برای رقم زدن شبی با شکوه با حضور خواننده محبوب با تشویق‌های پی درپی اعلام کردند.

در ابتدای کنسرت کلیپی از آلبوم جدید فرزاد به نام شلیک پخش شد و بلافاصله بعد از آن گروه به رهبری موزیسین نام آشنای موسیقی ایران امیر فتحی روی استیج قرار گرفتند تا همه چیز برای کنسرتی با شکوه مهیا شود.

اولین آهنگی که گروه شروع به نواختن آن کردند شانس بود که فرزاد با تشویق پیاپی مردم به روی صخنه آمد و به اجرای این آهنگ پرداخت و بعد به ترتیب آهنگ‌های احساس من، دونه دونه، کی می‌تونه، چیکه چیکه، اون تو نیستی وپس ازاجرای این قطعه فرزاد فرزین با هوادارانش و مخاطبین صحبت کوتاهی کرد و از حضورآنان تشکر کرد. وی همچنین از شرکت سلفا و محمد فندرسکی تهیه کننده خوب برنامه تشکر کردو همچنین تشکر ویژه‌ای هم از احسان رحیمی مدیر اجرائی برنامه‌هایش در شهرستان‌ها که زحمات زیادی را برای این اجرا کشیده است کرد.

در ادامه هوای خونه برگشته که برای تحویل سال ازشبکه ۳ سیما پخش شده بود اجرا شد و قطعات من و تو از آلبوم شراره. سوپراستار، ایران، به تو مدیونم همیشه، دوست دارم، خیانت از آلبوم خاص و یک قطعه به صورت سولو توسط گروه اجرا شد.

احسان رحیمی افزود به امید خدا بعد از ماه محرم و صفر و بعد از پخش آلبوم تور کنسرت‌ها را در شهرهای بجنورد، سمنان، چناران، قزوین، و ساری ادامه می‌دهیم.

در حاشیه:

از‌‌ همان شروع برنامه بود که حاضرین در سالن به همخوانی با فرزاد پرداختند و تمامی قطعات را با او خواندند.

یاشار خسروی نوازننده چیره دست ساکسیفون در اجرای برنامه بسیار عالی کارکرد تا حدی که با تشویق‌های مکرر روبرو می‌شد.

نور‌پردازی و صدابرداری این کنسرت را حامد درگاهی که یکی از بهترین‌های ایران است انجام داد که این کنسرت‌های دیگری که در گرگان برگزار شده بود متمایز کرده بود
 



نظرات شما عزیزان:

Roya s.b
ساعت17:29---2 شهريور 1390


هادی
ساعت21:42---27 تير 1390
بیا آهنگ جدید یاس.واقعا ترکونده.
حتما دانلود کن ونظرتو بگو.
به بقیه هم اطلاع رسانی کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 433
بازدید ماه : 11556
بازدید کل : 213109
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ