برنامه ویژه موسیقی ما با حضور فرزاد فرزین + تیزر
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موسیقی ما – در هفته های گذشته «موسیقی ما» وارد پنجمین سال آغاز فعالیت اش شد.اتفاقی که با توجه به محتوا و موضوعیت سایت و شرایط کنونی رسانه ها، اتفاقی قابل توجه به شمار می رود و در رسیدن به این مهم، بدون شک کاربران و علاقمندانی که در همه این سالها با حمایت شان، تنها دلگرمی تحریریه و مدیران این رسانه بودند، سهمی غیر قابل انکار را ایفا کرده اند.

در آغاز پنج سالگی، تصمیم گرفتیم پس از ایام سوگواری محرم، با برنامه ای ویژه از خجالت دوستداران سایت و آنهایی که با کلیک هایشان، انگیزه های ما را چند برابر کردند، در بیائیم. برنامه ها و ایده های زیادی پیشنهاد شد ولی در انتها ایده ای بکری سراغ مان آمد و همه با انرژی فراوان سراغش رفتیم و قرار است در روزهای آینده ، این اتفاق ویژه در «موسیقی ما» منتشر شود. برنامه ای که در کنار یادداشت برخی از بزرگان رسانه ای، مجموعه پر هیجانی را در شروع پنج سالگی پدید آورده که در روزهای آینده اقدام به انتشار آن خواهیم نمود. باز هم مثل همیشه منتظر نظرات و پیشنهادات شما در ارائه خدمات بیشتر وبهتر هستیم و همین جا اعلام می کنیم که خودتان را برای غافلگیری های بزرگتر در ماه های آینده در «موسیقی ما» آماده کنید!

ـ دانلود تیزر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت13:41---5 بهمن 1391
ازش متنفرمممممممممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 146
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 497
بازدید ماه : 11620
بازدید کل : 213173
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ