مصاحبه با فرزاد فرزین درباره کنسرت 4 و 5 آبان
 

فرزاد فرزین با اجرای قطعات به یادماندی شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با اجرای دو سانس به روی صحنه رفت.


به گزارش خبرنگار هنر آنلاین، فرزاد فرزین شب گذشته در دو سانس با گروه خود به رهبری امیر میلاد نیکزاد با اجرای قطعات به یاد ماندی خود از آلبوم"شوک"،"شلیک"،"شانس"توانست اجرای قابل قبولی را به نام خود رفم بزند.

نکته قابل توجه که بر خلاف دیگر کنسرت‌ها شب گذشته رقم خورد به موقع برگزار شدن این اجرا بود که هر دو سانس این کنسرت طبق ساعت اعلام شده برگزار شد و با توجه به استقبال فروان و پر شدن سالن اجرا می‌تواند یک اتفاق خوب از آن یاد کرد.

فرزاد فرزین با شروع کنسرت با تشویق انبوه مخاطبانش وارد سالن شد وبا اجرای قطعاتی از جمله "چیکه چیکه "،"اون تونیستی"،"عذاب"،خیانت"،"شلیک"،شورشی"،و...توانست شب خوبی را برای دوستداران موسیقی پاپ کشور به ارمغان آورد.

نکته ای که در صدای این خواننده بسیار حائز اهمیت بود، تسلط وی بر تمام ملودی‌های که توسط امیر میلاد نیکزاد برای ارکستر تنظیم کرده است بود که با تبحر خاصی اجرا شد.

در این کنسرت امیر میلاد نیکزاد "رهبر ارکستروپیانو"،مهردادمعافی"گیتار الکتریک"،احمد امین پور "پرکاشن"،سهراب رمضان زاده"درامز"،آرین کشیشی"بیس"،آرمن کشیشی"گیتار کلاسیک،"محمد شاکری" کی برد" ،"ایمان جعفری پویان" ساکسیفون،"کسری خدیور" ویلن و"صدف شیخی"ویلنسل و سرپرست گروه زهی از نوازندگانی بودند که فرزاد فرزین را در این اجرا همراهی می‌کردند.

پس از پایان کنسرت فرزاد فرزین در گفتگو کوتاهی با خبرنگار موسیقی هنر آنلاین گفت: خوشحالم که با اجرای قطعاتم شب خوبی را برای مخاطبانم داشته باشم و بسیار خرسندم که در بیشتر قطعات مخاطبان در سالن ملودی‌ها را زمزمه می‌کردنند.

وی ادامه داد:در کنسرت برخلاف گذشته صدای سالن اجرا بسیار مطلوب بود و این موضوع به روحیه من بیش از پیش می‌افزود و توانستم با اطمینان خاطر به اجرای برنامه بپردازم.

وی در باره تفاوت کنسرت‌ها خود نیز اظهار کرد:من دوست دارم در هر اجرای که به روی صحنه می‌روم با تغییرات که ایجاد می‌کنم تنوع را هم در اجرای قطعات و هم کارگردانی کنسرت به همراه داشته باشم که فکر می‌کنم  که در این زمینه باید به مخاطبانم احترام بگذارم.

محمدرضا خانزاده مدیر موسسه فرهنگی وهنری اکسیر نوین و یکی از تهیه کنندگان این کنسرت در باره برگزاری این اجرا نیز افزود:اجرای  چنین کنسرت‌های که با انبوه مخاطب روبروست بسیار سخت است ولی با هدفی که مجموعه من در برگزاری کنسرت‌ها داردسعی کردم اجرا کنسرت‌ها با نظم خاصی همراه باشد تا هم از استرس خواننده وگروه کم کنم و هم به مخاطبان احترام بگذارم.

وی درباره تمدید کنسرت فرزاد فرزین تصریح کرد:با توجه به استقبال بی‌شماری که از کنسرت فرزاد فرزین داشتیم تصمیم گرفتیم این اجرا را در روز 17 آبان ماه تمدید کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 160
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 511
بازدید ماه : 11634
بازدید کل : 213187
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ